دوشنبه 25 تیر 1397
صورتجلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم (کدخبر: 176)
صورتجلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم




 
شماره جلسه : 2 تاریخ جلسه : 27/3/96 ساعت جلسه: 11 مکان جلسه: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی
 
اعضاء کمیته :
1 -  حسن ابراهیمی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی                            امضاء :
2 – اکبر روشن ضمیر مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری                     امضاء :
3 – علی وردیانی مدیرکل حراست                                                                                امضاء :
4 – کریم علی حسنی مدیرکل اداری و مالی                                                                   امضاء :
5 – خسرو استوار مدیرکل مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت                                 امضاء :
6 – اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری               امضاء :
7 – مهرداد ستوده قائم مقام معاونت امور عمرانی و مدیرکل دفتر امور شهری،
روستایی و امور شوراها                                                                                                  امضاء :
8– عباس قلی پور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی                       امضاء : 

 
 
دستور جلسه : صیانت از حقوق مردم در حوزه استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری ها
 

 

مشروح مذاکرات جلسه :
دومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور اعضاء تشکیل گردید. در این جلسه ابتدا رئیس کمیته ضمن عرض سلام و خیرمقدم خدمت اعضاء، دستور جلسه را بیان و تشریح کرد. سپس هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند و پس از بحث و تبادل نظر موارد زیر به تصویب رسید و جلسه با صلوات حضار پایان یافت.
 

 
مصوبات جلسه: مجری مصوبه ( واحد ) تاریخ شروع و پایان مصوبه
1 – مقرر شد در خصوص اصلاح فرایندهای ارائه خدمات در حوزه ستادی استانداری، فرمانداریها و بخشداری ها اقدام لازم صورت گرفته و نتیجه اقدامات به کمیته اعلام گردد. دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری سه ماه از تاریخ جلسه
2 – مقرر شد در خصوص الکترونیکی کردن 10 درصد کل فرایندها و 15 درصد فرایندهای مشترک اختصاصی مرتبط با ارباب رجوع، موارد مورد نظر احصاء و اقدامات لازم در این خصوص توسط حوزه های ستادی ، فرمانداری ها و بخشداری ها صورت گیرد.  دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت سه ماه از تاریخ جلسه
3 – مقرر شد در خصوص تدوین منشور اخلاقی استانداری در ارتباط با ارباب رجوع (مردم) اقدامات لازم با استفاده از تجربه سایر استانها و دستورالعملها و شرح وظایف استانداری و منشور حقوق شهروندی صورت گیرد. دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی سه ماه از تاریخ جلسه
4 – پیشنهاد شد فضا و امکانات رفاهی بهتر و مناسب تری برای تکریم ارباب رجوع در حوزه ستادی استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها انجام شود از جمله از اینکه مجموعه ورودی استانداری و سالن انتظار احداث گردد. دفتر اداری و مالی نه ماه از تاریخ جلسه
5 – مقرر شد نحوه ارائه خدمات در استانداری مستند شود و در قالب بروشورو تراکت در اختیار ارباب رجوع قرار گیرد . همچنین مقرر شد تابلوی راهنمای واحدهای استانداری نصب و برای کلیه مدیران و کارشناسان روی میز آنها اتیکت شناسایی شامل نام و نام خانوادگی و مسئولیت آنها تهیه گردد. دفتر اداری و مالی سه ماه از تاریخ جلسه
6 – مقرر شد دوره های آموزشی در خصوص صیانت از حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع برای کارکنان استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها برگزار گردد. دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری چهار ماه از تاریخ جلسه
7 – مقرر شد نظر سنجی از مراجعین استانداری در قالب فرم مخصوص بطور مستمر در ورودی استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری ها انجام و نتایج آن در اصلاح فرایندهای سازمانی لحاظ گردد. دفتر اداری و مالی سه ماه از تاریخ جلسه
8 – مقرر شد بازرسی های دوره ای و موردی از حوزه ستاد، فرمانداری ها و بخشداری ها در حوزه صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع در طول سال انجام شود. دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی شش ماه از تاریخ جلسه
9 – مقرر شد تشویق و تنبیه لازم بر اساس نتایج نظر سنجی، شکایات دریافتی و نظرات ارباب رجوع و موارد طرح شده در هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری، صورت پذیرد تا صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، تضمین گردد. دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری نه ماه از تاریخ جلسه
10 – مقرر شد مصوبه دولت در خصوص انتشار آزاد و دسترسی به اطلاعات از طریق تکمیل پایگاه اطلاع رسانی استانداری و فرمانداری ها و در مراجعات حضوری در حوزه ستادی ، فرمانداری و بخشداری ها بویژه ماده 7 آئین نامه بطور کامل اجرا گردد. دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت و
دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی
چهار ماه از تاریخ جلسه
11 – مقرر شد در خصوص اجرای مفاد منشور حقوق شهروندی در حوزه وزارت کشور در ستاد استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها، نهایت تلاش صورت گیرد و منشور مذکور مبنای منشور اخلاقی استانداری باشد. دفتر امور شهری ، شوراها و دفتر امور سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری سه ماه از تاریخ جلسه
12 – راه اندازی تالار گفتگوی مدیران حوزه ستادی با مردم هر هفته یک روز به مدت یک ساعت دفتر روابط عمومی سه ماه از تاریخ جلسه
 
   1396/10/19 11:18        


نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
* متن کامنت :
 

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )