دوشنبه 25 تیر 1397
صورتجلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم (کدخبر: 177)
صورتجلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم  
 

شماره جلسه : 3 تاریخ جلسه : 17/10/96 ساعت جلسه: 10
مکان جلسه: دفتر تحول اداری
 
اعضاء کمیته   امضاء
1 -  حسن ابراهیمی مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی                           
2 – فاطمه مزینی مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری                           
3– علی وردیانی مدیرکل حراست                                                                   
4 – کریم علی حسنی مدیرکل اداری و مالی                                                       
5 – خسرو استوار مدیرکل مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه دولت                            
6 – سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر امور سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری          
7 – کرم چرومی معاون دفتر امور شهری و شوراها                                                 
8– عباس قلی پور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی                      
 
دستور جلسه : صیانت از حقوق مردم در حوزه استانداری ، فرمانداری ها و بخشداری ها
 


مشروح مذاکرات جلسه :
سومین جلسه کمیته مدیریت عملکرد، سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور اعضاء تشکیل گردید. در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید، مصوبات جلسه قرائت شد و پس از بحث و تبادل نظر اعضاء موارد زیر به تصویب رسید.
 
مصوبات جلسه: مجری مصوبه ( واحد ) تاریخ شروع و پایان مصوبه
1 – پیگیری کامل مصوبات جلسه قبل (پیوست)  اعضای کمیته تا پایان دی ماه
2 – تنظیم برنامه ملاقات مردمی استاندار محترم، معاونین و مدیران حوزه ستادی و مدیران کل دستگاههای اجرایی دفتر بازرسی و امور حقوقی تا پایان دی ماه
3 – تنظیم برنامه حضور مدیران دستگاههای اجرایی در سامانه سامد و پاسخگویی مستقیم به مردم دفتر بازرسی و امور حقوقی تا پایان دی ماه
4 – ارزیابی عملکرد فرمانداریها و بخشداریها و تهیه گزارش تحلیلی در حوزه عملکرد و صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع دفتر بازرسی و امور حقوقی تا پایان دی ماه
5 – ارزیابی دور سوم دستگاههای اجرایی در حوزه صیانت از حقوق مردم، سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع . دفتر بازرسی و امور حقوقی تا پایان بهمن ماه
6 – ارزیابی عملکرد استانداری و دستگاههای اجرایی در حوزه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات دفتر بازرسی و امور حقوقی تا پایان بهمن ماه
7 – تهیه گزارش تحلیلی از عملکرد سامانه در پاسخگویی و پیگیری شکایات و درخواستهای مردمی دفتر بازرسی و امور حقوقی تا پایان بهمن ماه
8 – پیگیری لازم برای مطرح کردن طرح RQ در جلسه بعدی کارگروه توسعه مدیریت استان . دفتر تحول اداری تا پایان بهمن ماه
 
   1396/10/19 11:34        


نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
* متن کامنت :
 

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )