دوشنبه 25 تیر 1397
سامد، سامانه الکترونیکی مردم و دولت چشم بینای نظارت بر سازمان ها است. (کدخبر: 200)
سامد، سامانه الکترونیکی مردم و دولت چشم بینای نظارت بر سازمان ها است.




مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: مردم بوشهر در سال گذشته 10 هزار و 604 ارتباط تلفنی با سامد (سامانه ارتباطی مردم و دولت) برقرار کردند.




از این شمار ارتباط تلفنی سه هزار و 950 مورد ثبت شده و مابقی نیز مشورت آنی با کاربران و یا برقراری ارتباط تلفنی بصورت اشتباه بوده است. 

وی بیان کرد: تماس های تلفنی های ثبت شده در 322 موضوع مختلف و مربوط به 110 دستگاه اجرایی است. 

ایشان افزود: همچنین از این شمار تماس سه هزار و 344 مورد درخواست، 156 مورد انتقاد، 56 مورد گزارش و مابقی نیز تقدیر و تشکر از دستگاه های اجرایی استان بوده است. 

 از مجموع ارتباط های تلفنی برقرار و ثبت شده 2 هزار و 709 مورد ثبت خدمت، 552 مورد مشاوره، 385 مورد در دست اقدام، 280 مورد پاسخ منفی و 24 مورد نیز بدون نیاز به پیگیری در سامانه بایگانی شده است. 

 اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، فرمانداری عسلویه، اداره های کل بهزیستی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ترتیب بیشترین موارد درخواست را داشتند. 

زمان رسیدگی به تماس های تلفنی در ابتدای راه اندازی سامد حداقل 2 ماه بود که در این دولت با تاکید ویژه رئیس جمهوری و استاندار بوشهر این زمان به 20 روز کاهش یافته است. 

ایشان یادآور شد: سامانه های تلفنی 111، پایگاه اینترنتی www.samad.ostb.ir و سامانه پیامکی 100022111 بصورت شبانه روزی سه راه ارتباط مردم با سامد است و در 24 ساعت شبانه روز مردم می توانند موارد مدنظر خود شامل شکایت، انتقاد، پیشنهاد و تقدیر و تشکر از دستگاه های اجرایی را گزارش دهند. 

وی گفت: مهم ترین هدف راه اندازی سامانه سامد این است که مردم بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند با دستگاه های اجرایی ارتباط برقرار کنند. 

   1397/2/24 11:48        


نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
* متن کامنت :
 

خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد
0/10 (تعداد آرا 0 نفر )