دوشنبه 03 مهر 1396
عملکرد سامد بوشهر در مهر ماه 95
عملکرد سامد بوشهر در مهر ماه 95
در مهر ماه امسال هم استانی های بوشهر حدود 752 تماس با سامانه تلفنی (111) برقرار کرده اند که منجر به 1663 دقیقه مکالمه با کارشناسان سامد گردیده است. که موارد قابل توجه در سیستم سامد ثبت و پیگیری شده است.
تعداد کل موارد پیگیری شده در سامانه سامد طی این ماه 124 مورد در قالب 60 موضوع بود که به 42 دستگاه اجرایی استان جهت پاسخگویی ارجاع گردید.
ماهیت موارد ثبت شده در سامد طی این ماه عبارتنداز:  58 مورد درخواست، 37 مورد شکایت، 20 مورد انتقاد و 6 مورد هم گزارش و 3 مورد نیز طرح و ایده می باشد.
نحوه دریافت موارد ثبت شده نیز عبارتنداز: 71 مورد از طریق تماس با 111 ، تعداد 33 مورد سایت سامد بوشهر، تعداد 12 مورد مربوط به مراجعات حضوری مردم و 8 مورد هم نامه های پستی ارسالی از نهاد ریاست جمهوری می باشد.
5 دستگاه دارای بیشترین مورد دریافتی عبارتند از: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی با 19 مورد، شرکت آب و فاضلاب شهری 10 مورد، اداره کل بهزیستی با 8 مورد، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با 8 مورد و فرمانداری بوشهر نیز با 6 مورد.
5 موضوع دارای بیشترین فراوانی به ترتیب عبارتند از :  درخواست ملاقات با استاندار با 19 مورد، امور اشتغال با 13 مورد، آبرسانی 7 مورد، امكانات رفاهي و تفريحي شهرها با 6 مورد، خدمات شهری 6 مورد.
فراوانی موارد ثبت شده در سامد بر اساس محل سکونت متقاضیان به ترتیب عبارتنداز: شهرستان بوشهر با 53 مورد ، شهرستان دشتستان با 20 مورد، شهرستان گناوه با 9 مورد،  شهرستان تنگستان با 4 مورد، شهرستان کنگان با 5 مورد، شهرستان دشتی با 5 مورد، شهرستان عسلویه با 5 مورد، شهرستان جم با 5 مورد، شهرستان دیلم با 2 مورد و شهرستان دیر با 1 مورد.
 
 
   1395/8/12 10:26        


نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
* متن کامنت :