شنبه 07 اسفند 1395
نشست آموزشی توجیهی کارشناسان میز ارتباطات مردمی و کاربران سامد دستگاه های اجرایی
نشست آموزشی توجیهی کارشناسان میز ارتباطات مردمی و کاربران سامد دستگاه های اجرایی






در ابتدای جلسه جناب آقای زرین فر ضمن تشریح اهمیت خدمت رسانی به مردم ، سامد را بستری جهت ارائه خدمات
بهتر و سریعتر به مردم دانستند و بیان کردند که تمام دنیا جمع شده اند تا اعلام کنند که نظام دینی قادر به اداره جامعه
نیست اما ما باید با خدمت رسانی مطلوب به دنیا اثبات کنیم که نظام دینی قادر به انجام چنین کاری است.

در ادامه مدیر کل بازرسی استانداری جناب آقای قلی پور بیان داشتند مبنای دولت بر شفاف سازی است و سامانه سامد
یکی از ارکان مهم ارتباط دولت و مردم است که توانسته خدمات خوبی ارائه کند و جایگاه خوبی برای خدمت رسانی به
مردم می باشد.

ساختار سامانه سامد بروز ترین سامانه سامد در بین همه استانهای کشور است. و انشااله دولت در حال ارائه پیشنهادی
است که بر اساس آن ارتباط با کلیه تلفنهای سه رقمی و حتی چهار رقمی تنها از طریق سرشماره 111 امکان پذیر
خواهد شد.

ایشان بیان داشتند چندی قبل گزارشی از عملکرد سامد استان بوشهر را در تهران تشریح کردیم که ضمن استقبال
فراوان از آن ، متقفا تصمیم گرفته شد که برنامه ای که در سامد بوشهر در حال اجراست به صورت پایلوت برای کل
کشور اجرا گردد و این  موفقیت با پرچم داری استاندار محترم جناب آقای دکتر سالاری و توجه و رهنمودهای ایشان به
این سامانه بوده است. ایشان در ادامه به شرح فلوچارت عملیات نرم افزاری سامد پرداختند که در کل کشور منحصر به
فرد است.

جناب آقای قلی پور سپس به ارائه گزارش مقایسه ای عملکرد سالهای 91 و 92 سامد با سالهای 93 و 94 پرداخته و روند
رو به رشد عملکرد سامد را با آمار نشان دادند. وی این خدمات را ناشی از تلاشهای همه همکاران دانستند که نیاز به
تشکر ویژه دارد.

در انتهای نیز جلسه مسئولین میز ارتباطات مردمی دستگاه ها به ارائه نظرات و پیشنهادات خود جهت بهبود روند
رسیدگی به موارد سامد پرداختند.



 
   1395/10/14 15:01        


نام و نام خانوادگی :
ایمیل :
* متن کامنت :